loading...
هواداران رونالدو
admin بازدید : 17 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 

برنامه ریزی برای حمایت برنابئو از کریس باشعار «اییا،اییا،اییا، رونالدو ماراویا»

 




هواداران باشگاه مادریدی در فکر سازماندهی یک برنامه دسته جمعی برای ابراز حمایت از ستاره پرتغالی تیمشان هستند



مرجع خبری رونالدو . رزبلاگ

سایتگل- بعد از صحبت های اخیر سپ بلاتر که اعلام کرده بود که مسی را بهرونالدو ترجیح می دهد، هواداران باشگاه رئال مادرید تلاش بی وقفه ای را درراستای ابراز حمایت از ستاره پرتغالی تیمشان شروع کرده اند.

هوادارانرئال در شبکه های اجتماعی با هم متحد شده اند تا در بازی امشب رئال مقابلسویا که ساعت 22 به وقت اسپانیا برگزار می شود، در سکوهای ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو، یکصدا به تشویق رونالدو بپردازند.

آنها درنظر دارند تا در دقایق 9، 10 و 77 بازی به نشانه حمایت از ستاره پرتغالی ونشان دادن مخالفتشان با صحبت های اخیر سپ بلاتر این شعار را سر دهنداییا،اییا،اییا، رونالدو ماراویا»

لازم به ذکر است که کلمه «ماراویا» در زبان اسپانیایی به معنای فوق العاده و خارق العاده است.

 

admin بازدید : 21 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 

 


وبسایت اقتصادی ورزشی ال‌ کانفیدنشال اسپانیا، به خبر جالبی‌ دست پیدا کرده است !!!




 به گزارش El Confidencial و به نقل از AS، بیل گیتس در حال مذاکره با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید است تا نام مایکروسافت به عنوان اسپانسر در کنار نام سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه اختصاصی باشگاه قرار بگیرد.

این میلیاردر آمریکایی‌ دیروز برای یک پروژه سرمایه گذاری در اسپانیا به این کشور سفر کرده است و همزمان در کنار کار‌های سرمایه گذاری خود با باشگاه لوس بلانکوس در حال مذاکره است تا نام مایکروسافت را به شکل رسمی‌ به نام سانتیاگو برنابئو اضافه کند. گفتنی است رئیس باشگاه رئال مادرید تا میانه‌های سال آینده، در این مورد تصمیم قطعی خود را می‌‌گیرد.

فلورنتینو پرز بار‌ها از تغییر نام این ورزشگاه برای درآمد زایی باشگاه صحبت کرده است. طبق گزارش ال‌ کانفیدنشال این تغییر نام تا قبل از بازسازی ورزشگاه قطعی نخواهد بود. این بازسازی قرار است سال ۲۰۱۶ انجام بپذیرد. همچنین گفتنی است شرکت مایکروسافت در به روز رسانی و بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با باشگاه مادریدی همکاری خواهد کرد. همچنین این شرکت یک میلیون یورو را در بنیاد رئال مادرید برای پیشرفت در حوزه ورزش سرمایه گذاری کرده است.

 


 

http://axgig.com/images/66794744186849407585.gif


admin بازدید : 16 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

  

بازی شنبه اولین رقابت بین Real وBarca برای هر دو مربی است،کسانی که تجربه سرمربیگری در رقابت های پاراگوئه،ایتالیا و فرانسه را به عهده داشته اند.

 
بارسا نیوز
مربی بارسا زمانی که سرمربیگری Cerro Porteño در پاراگوئه را به عهده داشته، دو بازی را برده و دو بار مقابل Olipmia به تساوی رسیده است. Juve و PSG تحت سرمربیگری آنچلوتی هیچ یک از 7 بازی که مقابل اینتر میلان و المپیک مارسی داشته اند را نباخته اند. 
         

http://axgig.com/images/66794744186849407585.gif


admin بازدید : 20 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)


جدال فوق العاده حساس و تماشایی دو تیم رئال مادرید و یوونتوس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با اخراج جنجالی کیه لینی در ابتدای نیمه دوم، 2 - 1 به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

ترکیب رئال مادرید: کاسیاس، راموس، په په، مارسلو، آربلوا، خدیرا، ایارامندی (ایسکو)، مودریچ، دی ماریا (موراتا)، رونالدو، بنزما (بیل)

 

ترکیب یوونتوس: بوفون، کاسرس، بارزالی، کیه لینی، اوگبونا (جیووینکو)، ویدال، پیرلو (آساموا)، پوگبا، مارکیسیو، توز، یورنته (بونوچی)

 

- این دیدار با قضاوت آقای مانوئل گرافه از آلمان آغاز شد؛

برای اطلاع از ادامه بازی برید ادامه مطلب


http://axgig.com/images/66794744186849407585.gif


admin بازدید : 19 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user8748/news/thumbnail/154745-zahlen-vom-spieltag_8.jpg?itok=I1Z0uu4p

بودو ایلگنر سنگربان سابق باشگاه رئال مادرید به كاسیاس پیشنهاد كرد كه این تیم را ترك نماید.


بودو ایلگنر سنگربان سابق باشگاه رئال مادرید و تیم ملی آلمان به ایكر كاسیاس دروازه بان دوم این روزهای این باشگاه پیشنهاد كرد كه برای به خطر نیفتادن موقعیتش در تیم ملی اسپانیا، مادردید را ترك نماید. ایلگنر در عین حال تصمیم كارلو آنجلوتی مربی رئال مادرید را برای نیمكت نشین كردن كاسیاس قابل دفاع دانست.

reza بازدید : 22 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 


روزنامه مارکا مصاحبه‌ای از جیجی بوفون دروازه بان یووه پیش از دیدار برابر رئال مادرید در روز چهارشنبه، منتشر کرده است که با هم می‌‌خوانیم !!!


مرجع خبری رونالدو . بلاگفا

چه خاطراتی از بازی‌های قبلی‌ در سانتیاگو برنابئو دارید؟

بازی خاصی‌ است. برنابئو ورزشگاه بسیار بزرگی‌ است که هواداران زیادی دارد. آخرین باری که اینجا بودیم، ۲ بر صفر بردیم اما من مصدوم بودم. واقعاً نمی‌‌خواهم این بازی را هم از دست بدهم.

شما با رئال مادریدی که زیدان، فیگو و رونالدو برزیلی را داشت روبرو شدید و حالا باید به مصاف کریستیانو، بیل و بنزما بروید.

آنچنان تفاوتی ندارد. فلسفه ۱۰ سال پیش همان است. خرید بازیکنان بزرگ، به وجد آوردن هواداران و حفظ شخصیت و تاریخ باشگاه. چیزی که رئال مادرید آن را دارد.

 آیا بوفون برای بیل ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت می‌‌کرد؟

گرث بیل بازیکن جوان و خوبی‌ است. اگر برای مدت زیادی در رئال مادرید باشد، خودش پولش را در خواهد آورد.

آیا اتفاقاتی که برای کاسیاس می‌افتد را درک می‌‌کنی‌؟

ایکر را بسیار ستایش می‌‌کنم و حالا با توجه به این اتفاقات خیلی‌ بیشتر از گذشته وی را ستایش می‌‌کنم. رفتار و واکنش کاسیاس به این مساله فوق العاده بود و حالا حتی بزرگتر از آنچه قبلا بوده است، شده است.

امسال هم وی نیمکت نشین است.

عجیب است که وی را روی نیمکت ببینیم اما همواره باید به دیگو لوپز احترام بگذاریم زیرا دروازه بان فوق العاده‌ای است.

admin بازدید : 19 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

badi

 

 

 

در نظرسنجی وبسایت توتو اسپورت ، روزنامه منتسب به باشگاه یوونتوس ، در پاسخ به این پرسش كه " آیا یووه می تواند در برنابئو برنده شود ؟‌" 75 درصد با بدبینی رای دادند و اعتقاد دارند كه شكست دادن رئال غیرممكن است . فقط 25 درصد شانس را به تیم كونته می دهند . 
شكست تلخ به فیورنتینا باعث شده كه یووه ای ها كاملا بی اعتماد باشند . آنها بازی را با گلهای ته وز و پوگبا با نتیجه 0-2 را برده بودند اما در ده دقیقه نتیجه را با شكست 4-2 عوض كردند و فاصله شان با رم صدرنشین به چهار رسید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال در این فصل چه افتخاری را کسب میکند؟!
    وضعیت من در روم




    روی شکل کلیک کن

    پشتیبانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 1,709
  • بازدید کلی : 13,755