loading...
هواداران رونالدو
admin بازدید : 20 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

 


توپچی های لندن در ماه آگوست قصد داشتند کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید اسپانیا را به لندن ببرند و حاضر بودند برای این ترانسفر 24 میلیون یورو هزینه کنند !!!




به گزارش سایت AS روزنامه های انگلیسی مدعی هستند آرسنالی ها علاقه زیادی به امضای قرارداد با بنزما داشتند. اما رئال این پیشنهاد را رد کرد و حالا هم اگر بخواهد بنزما را به فروش برساند تنها نصف این مبلغ را می تواند دریافت کند.

به نظر می رسد آنچلوتی، سرمربی رئال از نمایش این مهاجم 24 ساله در فصل جاری اصلا راضی نیست. کریم این فصل تنها 2 گل در لالیگا به ثمر رسانده است در حالی که در 8 بازی ابتدایی فصل به صورت فیکس بازی کرده است. آرسنال در آخرین روز فصل نقل و انتقالات با 45 میلیون یورو اوزیل را از رئال به ورزشگاه امارات آورد.

نمایش مسوت در شش هفته ابتدایی فصل، سرمربی، بازیکنان و هواداران آرسنال را به وجد آورده است.

 

admin بازدید : 24 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

 

بنا به گزارش ها، دو تیم رئال مادرید و پاریسن ژرمن در اوایل ماه ژانویه و در دبی، در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

به عنوان بخشی از قرارداد کارلو آنچلوتی که در تابستان به رئال مادرید پیوست، پاریسن ژرمن با رئال مادرید به توافق رسیده است که در میانه فصل دو تیم به مصاف هم بروند.

 

گزارش ها در اسپانیا، خبر از این دادند که دو باشگاه در دبی به مصاف هم خواهند رفت، و تاریخ موقت این تقابل 2 ژانویه اعلام شده است.

 

دقیقاً 2 روز قبل از آغاز هفته 18 ام لالیگا و بعد از پایان وقفه استراحت زمستانی، این بازی می تواند هماهنگی و آمادگی رئال مادرید را به چالش بکشد؛ این دیدار همچنین به عنوان بخشی از توافق رئال مادرید با اسپانسر جدید خود، Fly Emirates است.

 

پاریسن ژرمن متعلق به سازمان سرمایه گذاری قطر است و آنها هم تحت اسپانسرینگ Fly Emirates، در ژانویه 2012 دیداری دوستانه با میلان برگزار کردند.

 

admin بازدید : 17 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)



دولورس آويرو ، مادر كريستيانو رونالدو از خاطراتش در مورد كودكي اسطوره رئال مادريد و علاقه اش به ميادين فوتبال و به ميدان رفتن صحبت كرد . 
مادر كريستيانو گفت :"‌به او لقب "‌زنبورك " را داده بوديم چون مثل يك زنبور نمي توانست يك لحظه هم توقف كند و مدام به زمين فوتبال مي رفت . وقتي به خانه مي آمد ، به او مي گفتم درس بخواند . هميشه مي گفت كه مشق ندارد و مي رفت و تا شب بازي مي كرد . يادم است وقتي هم تيمي هايش به او پاس نمي دادند ،‌ گريه مي كرد . "

admin بازدید : 18 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)


به درخواست دوستان کلیپی جدید و زیبا از مقایسه دو بازیکن تازه وارد بارسلونا و رئال مادرید برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . امیدوارم لذت ببرید .

( به همراه لینک مستقیم )

 

دانلود کلیپ مقایسه نیمار و گرت بیل

کیفیت l HQ مدت زمان ۷ دقیقه l حجم ۳۱ مگابایت

Direct linkUploadboy

admin بازدید : 20 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (1)

 

به گزارش مارکا، آلبرتو اودیانو ماینکو داور بازی رفت ال‌ کلاسیکو در روز ۲۶ اکتبر خواهد بود. این بازی در روز شنبه و ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران است. این داور اهل پامپلونا تا به حال هفت بار ال‌ کلاسیکو را سوت زده است که در این دیدار‌ها ۳ بار رئال مادرید، سه‌ بار بارسلونا و یک بار هم با تساوی به پایان رسیده است.

 

admin بازدید : 14 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

 

به گزارش مارکا، آلبرتو اودیانو ماینکو داور بازی رفت ال‌ کلاسیکو در روز ۲۶ اکتبر خواهد بود. این بازی در روز شنبه و ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران است. این داور اهل پامپلونا تا به حال هفت بار ال‌ کلاسیکو را سوت زده است که در این دیدار‌ها ۳ بار رئال مادرید، سه‌ بار بارسلونا و یک بار هم با تساوی به پایان رسیده است.

 

admin بازدید : 23 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)
حماسه ای از جنس کلین شیت اصغری :))
حماسه ای از جنس خشتکـــــــــ پویولی
حماسه ای از جنس woka , woka ی شکیرایی :دی
حماسه ای از جنس تو قوطی بودن کوتوله توسط واران رفت و برگشت :پی
حماسه گل به خودی های تاریخی ماسچرانویی :دی
حماسه ی بنز20 ثانیه ای :دی
حماسه ی calm dawn  :))) ♥
و....
حماسه هایی که جا انداختم رو شما بش اضافه کنید 
با امروز فقط 10 روزه دیگه...بدجوری الکلاسیکو خونمون امده پایین



admin بازدید : 15 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

 

رئال مادرید امیدوار است که گرت بیل سلامت کامل خود را دوباره به دست آورد و بتواند در بازی روز شنبه ی این تیم مقابل مالاگا به میدان برود.

این بازیکن ولزی، در طول استراحتی که به خاطر بازی های ملی وجود داشت، وضعیت مصدومیت خود را که قبل از پیوستن به رئال مادرید با آن مواجه بود و بعد از پیوستن به این تیم شدت یافت را به خوبی بررسی کرد.

در طول دو هفته ی گذشته این فرصت برای او پیش آمد که یک 'پیش فصل کوچک' را تجربه کند و وضعیت خود را بهبود ببخشد.

با وجود اینکه هدف تیم پزشکی رئال مادرید آماده کردن بیل برای بازی هفته ی دهم این تیم در مقابل بارسلونا بود، ولی به نظر می‌رسد بیل بهتر از پیش بینی های کادر پزشکی کار کرده و برای بازی با مالاگا می‌تواند در نیمه ی دوم  به عنوان تعویضی به میدان برود.

دکتر باشگاه رئال مادرید، کارلو دیز به روزنامه ی آس توضیح داده که این ستاره ی ولزی تحت یک 'درمان پیشگیرانه' به علت مصدومیتش از ناحیه ی کمر است که از زمان انتقالش در او پدید آمده است تا ریسک ایجاد بیماری فنق (هرنیا) را از بین ببرد.

 

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال در این فصل چه افتخاری را کسب میکند؟!
    وضعیت من در روم




    روی شکل کلیک کن

    پشتیبانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 816
  • بازدید سال : 2,396
  • بازدید کلی : 14,442