loading...
هواداران رونالدو
admin بازدید : 17 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


دو تیم رئال مادرید و لوانته در هفته هشتم رقابت های لالیگا و در زمین تیم لوانته به مصاف هم رفتند؛ در حالی که قوهای سفید در این دیدار تنها به پیروزی نیاز داشتند تا رتبه سوم را از آن خود کنند !!!


مرجع خبری رونالدو رز بلاگ

ترکیب رئال مادرید: لوپز، واران، راموس، آربلوا، کوئنترائو (مارسلو)، مودریچ، خدیرا، ایسکو (موراتا)، دی ماریا، رونالدو، بنزما (خسه)

ترکیب لوانته: ناواس، پدرو لوپز، روداس، ناوارو، خوانفران، دیوپ، ماته، خومی (ال زار)، ایوانشتیز، روبن گارسیا (پینتو)، دیاوارا (بارال)

رئال مادرید بر خلاف بازی های اخیر خود در لالیگا این بار بازی را بهتر آغاز کرد و از همان لحظات ابتدایی بازی کنترل توپ و میدان را به دست گرفت؛ هرچند در ایجاد موقعیت گل ناکام بود، اما تیم میزبان را هم از ایجاد خطر منع کرده بود.

در دقیقه 30 ضربه آزاد دیدنی رونالدو از سمت چپ بعد از برخورد با یکی از بازیکنان تغییر مسیر داد اما در آخرین لحظه ناواس با واکنشی خوب توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 43 سامی خدیرا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

در آخرین لحظات نیمه اول هم بابا دیاوارا بازیکن قرضی از تیم سویا صاحب فرصتی خوب شد که دیگو لوپز با واکنشی عالی توپ را از بالای دروازه به بیرون هدایت کرد.

نیمه دوم؛

با آغاز نیمه دوم و در همان دقیقه 47 لوپز باز هم واکنشی فوق العاده داشت؛ دیوپ از پشت محوطه و در فضایی خوب ضربه اش را زد که در نهایت با عکس العمل لوپز دفع شد.

دقیقه 50 هم آربلوا کارت زرد دیگری دریافت کرد تا دومین اخطاری بازی هم از رئال مادرید باشد.

در دقیقه 57 تیم میزبان به گل اول بازی رسید؛ فرار خومی از سمت راست و پاس چیپ مورب او به دیاوارا این بازیکن را در شرایط تک به تک قرار داد تا او با بغل پای تک ضرب خود دروازه رئال مادرید را باز کند.

دو دقیقه بعد مارسلو به عنوان اولین تعویض آنچلوتی جای کوئنترائو را گرفت.

دقیقه 61 سرخیو راموس کار را به تساوی کشاند؛ کرنر ارسالی عالی از دی ماریا به تیر دوم، با حضور به موقع راموس همراه شد تا با ضربه روی پایی دیدنی دروازه لوانته را در شرایطی سخت باز کند.

4 دقیقه بعد راموس باز هم شانس گلزنی داشت، اما کریم بنزما با جای گیری بد خود مانع از رسیدن ضربه سر راموس به دروازه شد و بعد از برخورد به این مهاجم فرانسوی توپ بازگشت!

در دقیقه 69 هر دو تیم یک تعویض دیگر انجام دادند؛ موراتا به جای ایسکو برای رئال و ال زار به جای خومی برای لوانته به بازی آمدند.

در دقیقه 78 هم هر دو تیم تعویضی دیگر انجام دادند؛ خسه سرانجام به جای بنزما به بازی آمد و در طرف دیگر هم دیاوارا جای خود را به بارال داد.

در دقیقه 86 نابیل ال زار تازه وارد آب سردی بر پیکر مادریدی ها ریخت؛ او روی پاسی بلند در داخل محوطه رئال مادرید صاحب توپ شد و از اشتباه لوپز و غفلت مدافعان رئال مادرید به خوبی استفاده کرد، چرخید و ضربه تمام کننده خود را به گوشه دروازه فرستاد.

کسب نتیجه در این بازی برای رئال مادرید سخت به نظر می رسید، اما در دقیقه 90 موراتا نشان داد که شایستگی فرصت بازی بیشتر را دارد؛ او در شلوغی محوطه لوانته پاس واران را دریافت کرد و خلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را به تور رساند.

بازی تمام شده به نظر می آمد اما فشار بی امان و میل به پیروزی مادریدی ها باز هم نتیجه داد؛ این بار در دقیقه 4+90 نوبت کریستیانو رونالدو بود تا 3 امتیاز را به مادرید برساند؛ مودریچ در سمت راست رونالدو را دید و او هم بعد از گرفتن توپ ضربه خود را زد که توپ بعد از برخورد با یکی از بازیکنان به تیر دروازه خورد و به درون دروازه غلتید تا کار تمام شود!

او بعد از گل پیراهن خود را در آورد تا کارت زرد سوم تیمش را دریافت کند؛ اما در نهایت 3 امتیاز حساس این بازی به شکلی شیرین به حساب مادریدی ها واریز شد!

منبع:

crisronaldo7jr.blogfa.com


admin بازدید : 17 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7179/news/thumbnail/real-madrid-fans.jpg?itok=D9NjPGxU

رئال مادرید پس از شکست در دربی بزرگ شهر مادرید باید حتماً در مقابل کپنهاگن نتیجه خوبی‌ بگیرد تا هواداران لوس بلانکوس از اینکه هستند، بیشتر عصبانی‌ نشوند.

شکست رئال مادرید برابر اتلتیکو نشان داد که هنوز کارلو آنچلوتی نتوأسته است ضعف‌های تیم خود را برطرف کند و هنوز باید تغییرات زیادی در تیم انجام شود. کپنهاگن در لیگ دانمارک در حد و اندازه‌های خود نبوده است و در حال حاضر در رده ۱۱‌ام جدول قرار دارد و تنها ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی این فصل خود به دست آورده است. با توجه به عملکرد ضعیف دانمارکی‌ها در این فصل و حمایت هواداران، می‌‌توان پیش بینی‌ کرد که رئال مادرید برد آسانی‌ را به دست خواهد آورد.

در یک نگاه:

زمان: چهار شنبه، ۲ اکتبر، ۲۲:۱۵

مکان: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، مادرید، اسپانیا

محرومان و مصدومان

دو تیم محرومی ندارند. کپنهاگن مصدومی ندارد.

مصدومان رئال مادرید: مارسلو، آلونسو، بیل

ترکیب و روش احتمالی دو تیم:

خوب است بدانید:

۱- در سه‌ بازی آخر کپنهاگن در لیگ قهرمانان میانگین گل به ثمر رسیده زیر ۲.۵ است.

۲- در ۵ بازی از ۶ بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان، حداقل ۲ گل به ثمر رسیده است.

 

   مرجع:

crisronaldo7jr.rozblog.com

admin بازدید : 15 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)











____________________________________
_________________

سرمربی تیم برای بازی دوم خود در لیگ قهرمانان اروپا نام 21 بازیکن را ارائه کرد.

author : erfanbazyar 

_________________
____________________________________


مرجع خبری رونالدو بلاگفا:



کارلو آنجلوتی نام 21 نفر را برای بازی دوم خود در لیگ قهرمانان اروپا ارائه کرد بازی که در خانه

مادرید در سنتیاگو برنابئو خواهد بود

گلرها: کاسیاس ، لوپز و خسوس

مدافعان: په په ، راموس ، واران ، آربلوآ ، کوئنترائو ، مارسلو ، کارواخال و ناچو

هافبک ها: خدیرا ، دی ماریا ، ایارامندی ، مودریچ ، کاسمیرو و ایکو

مهاجمین: رونالدو ، بنزما ، موراتا و خسه


متن انگلیسی در ادامه مطلب..



لینک خـــــــــــــــــــــــبر




 

 crisronaldo7jr.rozblog.com

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال در این فصل چه افتخاری را کسب میکند؟!
    وضعیت من در روم




    روی شکل کلیک کن

    پشتیبانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 1,723
  • بازدید کلی : 13,769