loading...
هواداران رونالدو
admin بازدید : 23 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

MP4...102MB...720p

UploadBaz ... MediaFire ... Uploaded ... RodFile ... HipFile

یه کلیپ بسیار بسیاز زیبا از کریستیانو رونالدو

واقعا اگه نبینینش حیفه

زمان :4 دقیقه و 43 ثانیه

کیفیت : HD 

با ...uploadbaz دانلود کنین بهتره و آسونتر دست چپیه.

لینک مستقیم دانلود:

http://www.uploadbaz.com/ojq6vpu1seg9

برین این سایت برین پایین سایت free download رو بزنین بعد یه کد

4 رقمی میاد اونو بزنین بعد زدن کد 4 رقمی پایین همون رقم

نوشته

creat download link

بعد اینو بزنین یدونه لینک میاد کلیک کنین بعد دانلود بشه!

admin بازدید : 23 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)
Brezilyalı futbolculardan ilginç protesto!


به دلیل برگزاری جام جهانی 2014 در برزیل بازی های فوتبال در این کشور با فاصله بسیار کمی برگزار میشود . قبل از شروع بازی فلامنگو و کورینتیانس بازیکنان دو تیم به شکل جالبی به فدراسیون فوتبال این کشور اعتراض کردند

بازیکنان دو تیم فلامنگو و کورینتیانس در یک حرکت هماهنگ شده به فدراسیون فوتبال برزیل اعتراض کردند . برگزاری بازیهای جام جهانی در این کشور باعث شده است که تقویم فوتبال این کشور بسیار فشرده شود و بازیکنان شاغل در برزیل به این موضوع با حرکتی بسیار جالب اعتراض کردند .

بعد از این که داور سوت شروع بازی را به صدا درآورد تمام 22 نفر حاظر در زمین در جایی که ایستاده بودند نشستند و به شکل بسیار جالبی به فدراسیون فوتبال برزیل اعتراض کردند .

تعداد بازی های تیم فوتبال کورینتیانس در پایان سال 2013 به 73 خواهد رسید و همچنین تیم فلامنگو نیز 65 بازی در سال 2013 خواهد داشت که هردو رقم بسیار سنگینی هستند .

خخخ دیگه من اینطوریشو ندیده بودم.
admin بازدید : 27 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)


در بازی پاریس سن ژرمن و اندرلخت در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درگیری ابراهیموویچ و کلیستان جالب بود

بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان بین پی اس جی و اندرلخت با درگیری لفظی بین ابراهیموویچ و کلیستان همراه بود . کلیستان در پاسخ به خبرنگاران بلژیکی چنین گفت که در صحنه ای از بازی شارژ معمولی روی زلاتان کرده و بازیکن سوئدی روی وی هجوم آورده و خواسته تا وی را تحریک کند .

وقتی زلاتان به طرف وی آمد با نگاه به ریش کلیستان وی را مسخره کرده و کلیستان در پاسخ چنین گفته است " آیا در آینه به دماغت نگاه میکنی ؟ "

خخخ این حرفم ببین به کی زده به ایبرا که به چنین چیزایی که کسی مسخرش کنه ناراحت میشه
خخخ ولی حرف خوبی رو در مقابل بهش گفته
admin بازدید : 24 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

ايكر كاسياس مي داند كه هر يكشنبه چاره از به جز نيمكت نشيني ندارد . برايش عادي نيست اما پس از 14 سال سعي مي كند اين شرايط را هضم كند .
ايكر مدام به تقويم نگاه مي كند تا زمان بازيهايش را پيدا كند . حالا كوپا و چمپيونزليگ باعث مي شود كه در دو هفته آينده حداقل هفته اي يك بازي داشته باشد . كاپيتان امشب مقابل گالاتاسراي بازي مي كند و تا قبل از كريسمس سه بازي ديگر خواهد داشت : دو تا در كوپا مقابل شاتيوا و ديگري مقابل كپنهاگ در اروپا .
براي يك دروازه بان ذخيره خيلي مشكل است كه بتواند سطح بدني خود را حفظ كند ، به خصوص اگر هر هفته بازي نكند اما ايكر يك دروازه بان عادي نيست ، بلكه يك فرا دروازه بان است . اما در دو ماه آينده با ثبات تر خواهد بود .
ايكر در كمتر از هفت روز ، دو بازي خواهد داشت . يكي در دور رفت كوپا كه امسال براي اولين بار در روز شنبه برگزار مي شود و سه شنبه همان هفته به مصاف كپنهاگ خواهد رفت .
براي آغاز 2014 نيز برنامه خوب است . طبيعتا در بازي دوستانه مقابل پي اس جي بازي مي كند و بعدش هر هفته يك بازي كوپا خواهد داشت . در ماه فوريه سه بازي مي كند : دو تا در نيمه نهايي كوپا و ديگري در دور رفت مرحله يك هشتم نهايي چمپيونزليگ . در مارس فقط دو بازي خواهد داشت :‌يكي بازي دوستانه تيم ملي مقابل ايتاليا و ديگري بازي برگشت مرحله يك هشتم . در ماه آوريل ممكن است كه يا هيچ بازي نداشته باشد يا سه تا : فينال كوپا و نيمه نهايي هاي چمپيونزليگ . در ماه مي نيز ممكن است فينال اروپا را داشته باشد .

admin بازدید : 30 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

برای قطعی کردن رتبه اول رئال امشب امتیاز میخواهد

از زمان امدن ستاره پرتغالی  رئال ۲۷ بازی رسمی بدون او داشته است

 

 

 رئال مادريد آنجلوتي امشب بايد با نبود كريستيانو رونالدو كنار بيايد . رئال در حضور بازيكن پرتغالي 74 درصد از بازيهايش را برده است و در غيابش 63 درصد .
يك هشتم
رئال فقط يك امتياز تا صعود به يك هشتم وجود دارد . رئال حتي اگر ببازد و كپنهاگ در تورين پيروز نشود ، صعود مي كند . براي قطعي كردن رتبه اول ، رئال امشب البته امتياز مي خواهد .

برتري
45 تيم در طول تاريخ مرحله گروهي چمپيونزليگ را با سه برد و يك تساوي آغاز كرده اند . همه به مرحله بعدي رسيدند . 39 تا به عنوان تيم او گروه و شش تا به عنوان تيم تاريخ .

خاطرات
رئال و گالاتاسراي شش بار مقابل هم قرار گرفتند و هرگز مساوي نكردند : سه برد براي هر كدام از تيم . تيمهاي ترك در سه بازي رسمي در برنابئو سه شكست داشته اند و يك گل هم نزده اند : 2-0 مقابل بشيكتاش و دو نتيجه 3-0 مقابل گالاتاسراي .

ميزباني از حريف
گالاتاسراي 13 بار به اسپانيا آمده كه يك برد ، چهار تساوي و هشت شكست كسب كرده است . تنه بردشان در سال 2000 در سن مويكس با نتيجه 4-1 مقابل مايوركا بود كه عارف ، امره ، هاكان شوكر و اوكان گلزني كردند . گالاتاسراي در آن سال قهرمان جام يوفا شد .

فراز و نشيب
گالاتاسيراي در هفت حضور اخيرش در اسپانيا نتايج متفاوتي گرفته است : در برنابئو در 2001 باختند ، در نيوكمپ در همان سال مساوي كردند ، در سال 2002 در استاديوم بارسا باختند ، در سال 2003 در آنوئتا مساوي كردند ، در سال 2004 در ال مادريگال باختند ، در سال 2010 در كالدرون مساوي كردند و در سال 2013 در برنابئو باختند . در صورت ادامه اين روند امشب بايد حداقل يك مساوي بگيرند .

كاسياس : كاپيتان رئال امشب مي تواند با ركورد والدس به عنوان دومين دروازه بان با كلين شيت در چمپيونزليگ برابري كند : 44 بازي . دو دروازه بان اسپانيايي در تلاشند تا ركورد تاريخي ادوين فن در سار با 51 بازي را بشكنند .

بنزما
بازيكن فرنسوي ششمين گلزن تاريخ رئال در جام باشگاه هاي اروپا با 21 گل است ،‌ركوردي كه آمانسيو و سانتيانا نيز به آن رسيده بودند . رائول با 66 ،‌ دي استفانو با 49 ، كريستيانو با 43 ،‌پوشكاش با 35 و خنتو با 31 گل بالاتر از او هستند . كريم بنزما دومين بازيكن فرانسوي از نظر شمار گل در چمپيونزليگ با 33 گل است كه فقط هانري با 50 گل بالاتر از اوست .

بدون كريستيانو
از زمان آمدن ستاره پرتغالي ، رئال 27 بازي رسمي را بدون او داشته است كه حاصلش هفده برد ،‌چهار تساوي و شش شكست بوده است . در بازيهاي دون كريستيانو رئال به طور متوسط 2.26 گل در هر بازي مي زند اما با حضور او 2.71 گل در هر بازي . با كريستيانو ، رئال 74 درصد از بازيهايش را مي برد و بدون او فقط 63 درصد .

غيبت
كريستيانو امشب اميدوار بود كه با دل پيرو و ربروف به عنوان تنها بازيكناني كه در پنج هفته اول دور گروهي چمپيونزليگ گل زده اند ،‌برابري كند . بازيكن ايتاليايي در سال 1995 به اين ركورد رسيده بود و بازيكن اوكرايني در سال 1997 . اما غيبت بازيكن پرتغالي در بازي امروز به آنها شانس مي دهد .

ركورد
اگر رئال در بازي امشب گل بزند ، تبديل به اولين تيم تاريخ مي شود كه در 30 بازي پياپي در جام باشگاه هاي اروپا گل زده است . در حال حاضر رئال اين ركورد را با بارسا شريك است . در كل تورنمنت ها ،‌فقط بارسا در 30 بازي پياپي بين 2009 و 2012 گل زده بود كه رئال امشب مي تواند با آنها برابري كند .

يك بازي ديگر
رئال در چهار بازي اولش در چمپيونزليگ 14 گل زده است و در دو هفته بعدي اگر پنج گل بزند ، با بهترين ركوردش كه 19 گل در فصل 12-2011 بود برابري مي كند . البته بهترين ركورد متعلق به يونايتد در سال 1998 و بارسا در سال 2011 با 20 گل است .

آنجلوتي - مانچيني
در آخرين دوئل چمپيونزليگ ميان اين دو ، اوضاع خوب پيش نرفت . در اينتر - ميلن در سال 2005 بود . نتيجه 1-0 بود اما بازي در دقيقه 73 به علت پرتاب يك ترقه متوقف شد . يوفا بازي را 3-0 به نفع روسونري ها تمام كرد و 43 روز بعدش آنجلوتي در فينال استانبول بازي برده را مقابل ليورپول با باخت عوض كرد .

دوئل ها
آنجلوتي و مانچيني تا كنون 20 بار در بازيهاي رسمي مقابل هم قرار گرفته اند : 13 بار در سري ا ، سه بار در ليگ انگليس ، دو بار در كوپا ايتاليا و دو باردر چمپيونزليگ كه آمار با 9 برد ،‌سه تساوي و هشت شكست به سود مربي رئال است . 14 بار هم به عنوان بازيكن مقابل هم قرار گرفته اند : 12 بار در سري آ ، دو بار در سوپركاپ اروپا كه كارلتو شش برد ، پنج تساوي و سه شكست كسب كرد . اين دو 9 بار هم با هم در تيم ملي ايتاليا بازي كردند كه چهار تايش در يوروي 1988 بود . در آن جا اسپانيا را 1-0 با گل ويالي شكست دادند .

 

admin بازدید : 33 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

آس
http://img.kiosko.net/2013/11/27/es/as.200.jpg
كريستيانو (طلا) رونالدو
بازيكن پرتغالي غايب خواهد بود اما بدين شكل ستاره بازي مي شود
45000 ماسك امشب از او حمايت مي كنند

ماركا
http://img.kiosko.net/2013/11/27/es/marca.200.jpg

نادال ، بزرگي در ميان بزرگان
اتفاق نظر ورزش جهان در مورد نادال به عنوان بهترين ورزشكار تاريخ اسپانيا

 

 


نظرات

admin بازدید : 22 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (2)

 

کریستیانو در استادیومی قرار میگیرد که همه در ان او را خواهند خواست

هواداران از او پس از حرکات بلاتر و جنجال توپ طلا حمایت خواهند کرد

 كريستيانو فردا بازي با گالاتاسراي را از جايگاه ويژه برنابئو مي بيند اما هواداران بر طبق برنامه ، از او پس از حركات بلاتر و جنجال توپ طلا حمايت خواهند كرد .
كريستيانو در استاديومي قرار مي گيرد كه همه در آن او را خواهند خواست . در حقيقت كانون هاي هواداري پلاكاردها را آماده كرده اند و مي خواهند حمايت بي قيد و شرطي داشته باشند . اما مهمترين تصوير مي تواند 45 هزار ماسكي باشد كه هواداران روي سكوها به صورت خواهند زد . در حا حاضر اين ماسك ها از ايتاليا وارد شده است كه به نصف قيمت به رئالي ها داده شده است

 

 


نظرات

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما رئال در این فصل چه افتخاری را کسب میکند؟!
    وضعیت من در روم




    روی شکل کلیک کن

    پشتیبانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 309
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 1,715
  • بازدید کلی : 13,761